Příběh značky RevitaLash

Náš příběh se začal odehrávat v roce 2006 v Californii. Náš zakladatel, oční lékař Michael Brinkenhoff, chtěl vytvořit speciální dárek pro svoji milovanou ženu Gayle, která se zrovna zotavovala po boji se zákeřnou rakovinou prsu. Během léčby její řasy začaly slábnout a vypadávat, proto se snažil najít způsob, jak Gayle pomoci, a opět vrátit řasám jejich sílu a zdraví. A tak vzniklo jedinečné sérum na řasy RevitaLash Advanced, které jeho ženě pomohlo navrátit nejen krásné řasy, ale především seběvědomí.

Zakladatel značky Dr. Michael Brinkenhoff s manželkou Gayle

 

Úspěch jednoho produktu přinesl celou značku

 

Díky úspěchu jednoho produktu vznikla celá kolekce pečující produktů na řasy, vlasy a obočí, která vyhrává kosmetická ocenění po celém světě. Ačkoliv šlo původně o dárek pro jednu ženu, stalo se nakonec dárkem pro další miliony žen na celém světe.

 

Získaná ocenění

Co vám nesmí uniknout

 

Vytvořeno lékařem Sérum na řasy bylo vyvinuto očním lékařem, zakladatelem značky M. Brinkenhoffem.
Každých 30 sekund Celosvětově se prodá jeden kus séra na řasy RevitaLash Advanced každých 30 sekund.
29 000+ recenzí Souhrnný součet ★★★★★ hodnocení na celém světě k 10. 6. 22. Ověřeno zákazníky.

 

#POZORNAPRSA

 

Jako hrdí distributoři kosmetiky RevitaLash jsme se v posledních letech aktivně zapojili do podpory vybraných organizací jako Mamma HELP nebo Aliance žen s rakovinou prsu, které se věnují pacientkám s touto nemocí. V rámci naší každoroční kampaně se nám podařilo zorganizovat několik charitativních událostí, kterými jsme podpořili boj proti této zákeřné nemoci.

 

Výtěžek 120 000 Kč šel na podporu krásného projektu BELLIS