15% sleva s kódem VANOCE15! Objednejte do středy 18. 12. do 12:00 a dárky stihneme předat Ježíškovi včas.

Informace pro vás

O nás

nadpis blog

Tak tohle jsme my! Jsme nadšenkyně do kosmetiky a do naší práce. Jsme kolegyně i kamarádky. Děláme to, co nás baví, a chceme našim zákaznicím předat pouze kvalitní kosmetiku, za kterou si stojíme! A to se nám zatím daří..❤️

Pojďte se s námi seznámit..

 

 

Bannery WEB_8

Lucie je v Devini od samého začátku, dokonce se podílela na jeho tvorbě. Díky svým organizačním schopnostem řídí proces celé firmy a také náš tým, který si sama pečlivě vybrala, proto nám ráda říká, že jsme její #dreamteam. Na její práci ji nejvíce baví komunikace s dodavateli z celého světa.

 

Bannery WEB (1)

Katka má na starost tvorbu marketingové strategie v Devini. Vymýšlí obsah na sociální sítě jako Instagram a Tik Tok a občas jí můžete vidět i ve videích nebo na fotkách. Na starost má také spolupráci a domlouvání kampaní s našimi ambassadory a influencery. Její práci můžete vidět i v pravidelných newsletterech, které zasílá našim zákazníkům.

Bannery WEB (2)

Káji práci můžete obdivovat pokaždé, když si prohlížíte naše webové stránky. Má na starost nasazování nových produktů na web a grafické zpracování bannerů na stránkách. Stará se taky o to, abychom měli na skladě vždy dostatek produktů a vy tak nestrádali své oblíbené produkty! Kája je ale také obrovská nadšenkyně do samoopalovací kosmetiky a proto má na starost značku Rose and Caramel.

Bannery WEB (3)

Barney je velmi důležitou součástí našeho týmu. Jeho hlavní náplní práce je dohlídnout na to, aby mu všichni zaměstnanci alespoň 1x za den hodili míček, podrbali za ušima a na zadečku a dali kousek ze svého oběda. Barney je skvělým pomocníkem při vybalování zboží a rozkládání krabic. Stará se o náš tým, abychom měli stále skvělou náladu a občas ho můžete vidět i na fotkách a videích na našem Instagramu.

 

 

Číst článek
Příběh značky RevitaLash
Příběh značky RevitaLash

Náš příběh se začal odehrávat v roce 2006 v Californii. Náš zakladatel, oční lékař Michael Brinkenhoff, chtěl vytvořit speciální dárek pro svoji milovanou ženu Gayle, která se zrovna zotavovala po boji se zákeřnou rakovinou prsu. Během léčby její řasy začaly slábnout a vypadávat, proto se snažil najít způsob, jak Gayle pomoci, a opět vrátit řasám jejich sílu a zdraví. A tak vzniklo jedinečné sérum na řasy RevitaLash Advanced, které jeho ženě pomohlo navrátit nejen krásné řasy, ale především seběvědomí.

Zakladatel značky Dr. Michael Brinkenhoff s manželkou Gayle

 

Úspěch jednoho produktu přinesl celou značku

 

Díky úspěchu jednoho produktu vznikla celá kolekce pečující produktů na řasy, vlasy a obočí, která vyhrává kosmetická ocenění po celém světě. Ačkoliv šlo původně o dárek pro jednu ženu, stalo se nakonec dárkem pro další miliony žen na celém světe.

 

Získaná ocenění

Co vám nesmí uniknout

 

Vytvořeno lékařem Sérum na řasy bylo vyvinuto očním lékařem, zakladatelem značky M. Brinkenhoffem.
Každých 30 sekund Celosvětově se prodá jeden kus séra na řasy RevitaLash Advanced každých 30 sekund.
29 000+ recenzí Souhrnný součet ★★★★★ hodnocení na celém světě k 10. 6. 22. Ověřeno zákazníky.

 

#POZORNAPRSA

 

Jako hrdí distributoři kosmetiky RevitaLash jsme se v posledních letech aktivně zapojili do podpory vybraných organizací jako Mamma HELP nebo Aliance žen s rakovinou prsu, které se věnují pacientkám s touto nemocí. V rámci naší každoroční kampaně se nám podařilo zorganizovat několik charitativních událostí, kterými jsme podpořili boj proti této zákeřné nemoci.

 

Výtěžek 120 000 Kč šel na podporu krásného projektu BELLIS

Číst článek
7 položek celkem